FOR SALE 97 super jet!!!!****SOLD****

Discussion in 'For Sale & Wanted' started by Droughty, November 3, 2007.

  1. Droughty

    Droughty Member

    97 SUPER JET GOOD SKI, FEW WAR WOUNDS.
    ADA RACING HEAD
    BLOWSION TUBBIE SPONSONS
    UMI STEERING, BARS AND NEW POLE.
    ALI PUMP SHOE, STUFFER GRATE.
    FACTORY B PIPE WITH PORT MATCHED MANIFOLD.
    SINGLE CARB WITH SURF SOCK
    BLOWSION ENGINE KEEPERS.
    BLOWSION LIFTERS
    CARBON FIBRE STRENGHTENED HULL
    MSD ENHANCER
    R+D RIDE PLATE
    S/S PROP
    WILL THROW IN ALOY BEACH TROLLEY TO.

    PM ME IF YOU ARE INTERESTED.
    needs to go.
  2. FreeStylin_SJ

    FreeStylin_SJ Member

    Why are you selling your ski
  3. Droughty

    Droughty Member

    i am looking at a new business and buying more property so some thing has to go. This time its the ski.
  4. James

    James Member

    How much $$$$?
  5. Droughty

    Droughty Member

    make an offer!! lol. have got factory head and a few spares, can put standard head on, runs on 50:50 mix of av gas and 98 at the mo. needs stanard head on the run on pump gas only.
  6. Rick XP

    Rick XP Member

    Yeah im keen on it as well. How much you want?
  7. FreeStylin_SJ

    FreeStylin_SJ Member

  8. Rick XP

    Rick XP Member

    i dont know what it is worth. Pm me with a price. Im keen as.
  9. Droughty

    Droughty Member

    LOOKING FOR AROUND $6500
  10. James

    James Member

    interested in trading an 05 KTM 250SX, brand new motor by KTM Dealer, FMF pipe, FMF silencer etc?
  11. Droughty

    Droughty Member

    could be mate, hour many hours on the new engine? Why the new engine?
    Cheers
  12. FreeStylin_SJ

    FreeStylin_SJ Member

  13. Droughty

    Droughty Member

    funny guy.
    thats about your size cuz!!
  14. FreeStylin_SJ

    FreeStylin_SJ Member

    Lol i think i will stick with my wrf250 :)
  15. James

    James Member

    because my mate is a cheapass, and rode it while it was rattling it's tits off, and come time for a piston change and the thing was toast... I think the bill was just on $2k and it has done 30min since then.
  16. Droughty

    Droughty Member

    Looks like alot of fun tho. seen alot of them racing around at the lake we go to. Need some thing bigger. haha
  17. James

    James Member

    fair enough, can't go past a big thumper, for share scaring the shite out of you.
  18. Droughty

    Droughty Member

    Do you have the KTM? HAVE YOU GOT ANY PICS?

Share This Page